• En
  • ساعت : ۱:۵۸:۵۱
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ 
  • کد خبر : ۱۶۴۷۵۲
مدیرعامل شرکت ملی پست: رعایت حقوق مشتریان، در گرو آماده‌سازی و رهسپاری به‌موقع مرسولات است مدیرعامل ضمن بازدید
مدیرعامل شركت ملی پست: رعایت حقوق مشتریان، در گرو آماده‌سازی و رهسپاری به‌موقع مرسولات است مدیرعامل ضمن بازدید
مدیرعامل ضمن بازدید و نظارت بر مراحل آماده سازی و رهسپاری مرسولات در اداره کل تجزیه و مبادلات، بر اهمیت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجزیه و مبادلات، در این بازدید که بعد از ظهر امروز با همراهی بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره، علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، حمیدرضا آقاجانی مدیرکل تجزیه و مبادلات، محسن وطن‌پرست مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس‌ها و بابک افروز مدیرکل بازاریابی شرکت ملی پست انجام شد، حسین نعمتی از بخش‌های اجرایی امانات و سکوی مبادله این اداره کل بازدید کرد و شاخص های کیفی مربوط به فرآیندهای پستی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی از تلاش‌ها و مسئولیت‌پذیری کارکنان این اداره کل در آماده سازی مرسولات پستی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و استقبال هموطنان از خریدهای الکترونیکی  افزایش چشمگیری یافته، قدردانی کرد.

معاون وزیر در این بازدید رهسپاری به موقع، حفظ و ارتقاء کیفیت اجرای عملکردهای پستی و رعایت حقوق مشتریان را مورد تأکید قرار داد.

نعمتی همچنین در گفتگو با کارکنان‌ و نیروهای خدماتی، مستقیماً در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و ضمن بررسی درخواست های نیروهای خدماتی بر رعایت مفاد قرارداد و واریز به موقع حقوق و مزایای آنها تأکید کرده و در این خصوص دستورات لازم را صادر کرد.

رئيس هيئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، با تصریح لزوم و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و دستکش را از الزامات مقابله و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بر شمرد و افزود: در شرایط حساس کنونی هر یک از ما مسئول حفظ سلامت خود، خانواده و دیگر همکاران هستیم و باید بیش از پیش نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    مرکز مکانیزه پست

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/07/08 18:38
    V5.5.5.0